ons werk
Provincie West-Vlaanderen wil met deze campagne een eerlijk debat over landbouw stimuleren.
Maart is jeugdboekenmaand. Dit jaar is het thema Sport & Spel en wij mochten een lied maken met Imke Courtois en Jean-Marc Mwema.
In het kader van NieuwsWijsNeuzen werkten we vijf luisterverhalen uit die je doen nadenken over nieuws, nepnieuws, media en waarheid.
Het waargebeurde verhaal van de gruwelijkste scheepsreis uit de geschiedenis. Een hollywoodfilm, maar dan voor je oren.
Een luisterverhaal over waterwinst, dat je beluistert ín een belevingscontainer die VITO en The Oval Office ontwikkelden voor o.m. het FTI-festival.
De échte Meneer De Uil op bezoek in onze studio, met een belangrijke boodschap van Stop Darmkanker.
Als we kiezen voor menselijkheid, hebben we geen AI nodig om te weten dat we allemaal mensen zijn.
Wil je leerkracht worden? Luister al even mee in de klas van meester Sander.
Nespresso Professional, een goede reden om vroeger naar kantoor te gaan en de dag te starten met heerlijke koffie.
M Leuven vroeg ons een luisterverhaal en audioguide te maken over deze onterecht té onbekend gebleven Vlaamse Meester. 'Dieric wie?' vroegen we.
Je hoort en voelt meteen de sfeer van de nieuwe expo van Jef Verheyen.
We houden van radiowerk waar audio ook echt ín het concept zit. Springbok speelt met de boxen.
De beste collega's verdienen de beste wensen. Beluister ze alle vijf en stuur ze naar jouw favoriete collega's.
We duiken niet alleen in het productieproces van jenever, maar je komt ook meer te weten over de wantoestanden in die periode.
Gezongen recepten met een gouden en twee bronzen CB Awards.
M Leuven toont zowel hedendaagse als klassieke kunst. Die tegenstelling was voor ons een interessant vertrekpunt voor een sonic branding.
Een frisse sonic branding die het merk menselijkheid en vertrouwen laat uitstralen.
Een hilarisch historisch luisterverhaal, waarin de rechters allesbehalve rechtvaardig zijn. Wel rechtvaardig: twee zilveren CB Awards.
Een eigenzinnige en persoonlijke audiogids door Tom Van Dyck.
Een ode aan de stad, gebaseerd op de tekeningen van Fatinha Ramos.
Op vraag van BBC nv en Tempo-Team werkten we een energiek nummer uit waarin de waarden van het bedrijf centraal staan.
Een vierdelige documentaire podcast voor fans van true crime, occulte verhalen en wetenschap.
Betaal zorgeloos, zelfs wanneer je naar beneden zoeft in een rollercoaster. Samen met AdSomeNoise werkten we radiospots en audio bij tv/online uit.
“Je veux l’amour” van Raymond van het Groenewoud werd “Je veux faire un tour”. Sonic Award voor Best Use of Radio.
Fromage is een luisterverhaal over diversiteit, gelijkheid én voetbal. Met een paars-witte tint én een bronzen CB award. Goal!
Een award winning podcastreeks voor kinderen waar we per aflevering een samenwerking aangaan met een expertpartner.
AdSomeNoise haalt pensioenen vanonder het stof. Want je pensioen, da’s iets om naar uit te kijken.
Een radiocampagne met mensen die hun kinderen genoeg zien en administratie super leuk en makkelijk vinden. ...zei niemand ooit...
Een radiocampagne met veel ruis.
In vijf compleet absurde afleveringen brengen we je een alternatieve Belgische geschiedenis. Nét echt, maar absoluut niet waargebeurd.
Wij Belgen vergelijken graag.
The Other Agency vroeg ons om een liefdeslied voor witloof. En wij showen maar al te graag onze liefde voor witloof.
Hoe klinken De Standaard en haar lezers?
Een paar keer per jaar ontvangen we de Redbull, Kastner Agency en LDV United ploeg in onze studio's. Altijd gezellig!
In dit experimenteel interplanetair hoorspel volgen we Galileo’s opgang en de opwinding die hij veroorzaakte.
Een tentoonstelling én radiocampagne vol Krasse Koppen.
Al meer dan 35 jaar radio maken. Dat zijn heel heel heeeeel veel reclamespots voor verschillende merken. Luister hier naar spots uit de oude doos.
Kinderen zitten boordevol fantasie, ouders soms wat minder. Daarom riep Ketnet Junior De Fantaseerspelen in het leven.
Filmmakers duikt met de afgewerkte scripts mee in onze studio. Wij zorgen voor de stemmencasting, opnames, montage, mix en mastering.
Lego pakt uit met kortingen. En wij mochten de radiospot maken. Helden van de spot: de legoblokjes en héél stil spelende kinderen.
Fiscuswerpen, Zuidpooltennis en pinguinbowling: we speelden het allemaal.
Een fijne samenwerking van jaren.
Wachten op woensdag...
Een vrolijk meefluitbaar lied dat je instant doet verlangen naar garnaalkroketten, zandkastelen bouwen en plonsen in de zee.
Fietsen is iets van alle leeftijden. En dat brachten we in een spot
Al sinds er dinosaurussen rondlopen maken we onnavolgbare spots voor Humo.
Een huis of frietjes? Je moet er snel bij zijn!
Een aanstekelijk boekenlied voor de opening van het vernieuwde kinderboekenparadijs Pardoes.
Een radiocampagne op het ritme van je bankkaart. Wat je ook koopt: Payconiq!
Radio met vrolijke kapitein en rare zeemeeuwen.
Fruitige radiospots en audio bij een online campagne: kies voor fruit van bij ons.
Kirsten zoomt samen met gasten Els, Shana en dr. Silvie dieper in op vaginale en hormonale kwalen.
Een refrein dat je enkel kan meezingen met een tandenborstel in je mond.
Uren familie-entertainment verteld, gespeeld en gezongen door Vlaanderens meest getalenteerde acteurs, boordevol humor en liedjes.